پنج شیوه که مشتریان محصول و برند شما را کشف می کنند؟

65 / 100 امتیاز سئو

🔸️تغییر سریع در استفاده از کانال های آنلاین و سنتی نیازمند روش های جدید برای افزایش شناخت و کشف برند است.

🔸️امروز جدیدترین تحقیقات را در مورد اینکه چگونه مشتریان بالقوه، برند تجارت الکترونیک شما را کشف می‌کنند و نحوه بازاریابی شرکت شما برای قدرتمند کردن دهان به دهان برای هر یک از محبوب‌ترین انواع اکتشافات را بررسی خواهیم کرد.

🔸️در زیر 5 روش رایج مورد استفاده کاربران اینترنت 16 تا 64 ساله برای کشف برندها و محصولات جدید آورده شده است.

 1) موتورهای جستجو 31.7٪ 

2) تبلیغات تلویزیونی 31.1٪ 

3) تبلیغات شفاهی (دهان به دهان)28.1٪ 

4) تبلیغات رسانه های اجتماعی 27.6٪ 

5) وب سایت های برند و محصول 25.9٪

1) از هر سه نفر یک نفر برندها را از طریق موتورهای جستجو کشف می کند. بنابراین استفاده صحیح از تکنیک سئو و توجه ویژه به کلمات کلیدی ضروری است. با تکنیک مناسب، می توانید اطلاعات ایمیل یا تلفن مشتریان بالقوه را دریافت کنید و زمانی که فروش انجام نمی شود، از بازاریابی ایمیلی یا تلفنی در مورد محصول یا خدمات خود استفاده کنید.

شما می‌توانید از طريق سایت meevand.ir سایت خودتان رایگان بسازید و با بکار گماردن تکنیک های سئو و تولید محتوا در جستجوی گوگل بدرخشید.

3) شفاهی: هنوز هژمونی خود را حفظ کرده است. ما می‌توانیم این را با نشان دادن اینکه مردم توصیه‌های دوستان و خانواده را معتبرترین منبع اطلاعات برند می‌دانند تأیید کنیم. بر اساس تحقیقات، مردم به لطف بررسی ها و توصیه های موجود در رسانه های اجتماعی با برند آشنا می شوند.

4) هر چقدر هم که مردم از تبلیغات شبکه های اجتماعی خسته باشند، این روش هنوز کارایی خود را از دست نداده است. در نتیجه، 27.6٪ از مردم برندها را از طریق تبلیغات رسانه های اجتماعی می شناسند. تبلیغات رسانه های اجتماعی پویاتر، شخصی و مرتبط تر می شوند تا همچنان توجه مردم را به خود جلب کنند. بنابراین هنگام توسعه استراتژی تبلیغات رسانه های اجتماعی خود این را در نظر داشته باشید.

5) حدود یک چهارم مردم برند شما را از طریق وب سایت شما کشف می کنند. شاید نتیجه این باشد که شخصی شما را در جستجو پیدا کرده، از طریق یک پیوند تصادفی در سایت شما فرود آمده یا روی یک محصول در Google Shopping کلیک کرده است. صرف نظر از اینکه چگونه شما را پیدا می کنند، مهم است که وب سایت شما از آنها استقبال کند، آنها را به هم متصل کند و به آنها نشان دهد که چگونه می توانید چیزی را که هیچ کس دیگری نمی تواند، ارائه دهید.

Author: hajivand

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *