حرف های قشنگ مدیر عامل شصتا در دورود

حرف های قشنگ مدیرعامل شستا در دورود +فیلم

58 / 100

نویسنده :روزعلی حاجیوند

مردم دورود پیش از هفتاد سال متوالی، گردوخاک کارخانه سیمان دورود را تحمل می‌کنند در همه دوره ها بحث آلودگی بوده است و حرف های قشنگ اینچنینی بسیار شنیده‌ایم. 

مدیرعامل شستا

راستش این حرفها برای آدمهای سیاسی مزاج خوبه مدتی سرگرم می‌شوند به همدیگر بد و بیراه خواهند گفت اما برای شهروندان عادی که علاقه ای این بازی ها ندارند بیشتر شبیه جوکی است که کارگر تنبل اما خوش صحبت می‌گوید تا از زیر کار و مسئولیت فرار کند. این حرف ها را ما اگر از زبان مسئول روابط عمومی شستا می‌شنیدیم خوشایندتر بود نه رهبر یکی از بزرگترین مجموعه های بزرگ تجاری کشور، ما انتظار به بهره برداری رساندن اقدامات شستا برای پایان آلودگی هوا را داشتیم اما متاسفانه گویا ایده‌ای وجود ندارد و در روی همان پاشنه سابق می‌چرخد.

حرف ها در مورد سرمایه‌گذاری هم در حد حرف خواهند ماند.

برای بهبود آلودگی کارخانه سیمان راهکارهای زیادی وجود دارد ولی ولنگاری اداری حاکم بر شستا و بی ارادگی مدیران میانی این ابر مجموعه اقتصادی، چشم طمع برخی اشخاص در دورود، مانع اصلی هر اقدامی است در حال حاضر کارخانه سیمان در حال طی روندی است که منجر به نابودی و تعطیلی کارخانه ایرانیت دورود شد. کارخانه ایرانیت هم مشکل لاینحل نداشت فقط کافی بود تغییرات محدودی در خط تولید و فرمول مصالح تولید ایجاد می‌شد.

هر تلاشی از سوی شستا یا هر گروهی صورت گرفته شود که به تعطیلی کارخانه سیمان بیانجامد خیانت بزرگ محسوب می‌شود.

به هر حال ممنونیم از علیرضا بازیان که تشریف آوردند دورود و از نزدیک شاهد آلودگی کارخانه سیمان بودند. ما اقدامات عملی می‌خواهیم. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *