دکتر حسین گودرزی

بحران مدیریت در حال شکل گیری است/ وام دار هیچ گروهی نیستم

#اختصاصی ✔️نماینده مردم دورود وازنا در مجلس :   

بحران مدیریت در حال شکل گیری است/ وام دار هیچ گروهی نیستم  

?دکتر گودرزی نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری شهرستان ازنا با بیان اینکه انقلاب اسلامی حلقه مفقوده انقلابهای جهان را تکمیل کرد افزود؛ هرجا حرکت و جنبشی رخ داده و نشاط و پویایی وجود دارد برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است  حسین گودرزی گفت: انقلاب اسلامی و استقامت مردم باعث بوجود آمدن فرهنگ توسعه و پیشرفت گردید و الگویی پایدار به جهان ارائه داد که زمینه انقلاب جهانی حضرت مهدی عج را فراهم میکند.

  ▪️ ایشان کارگزاران نظام اسلامی را موظف به استقبال از خدمت رسانی به مردم دانست و بیان کرد بحران ناکارآمدی مدیران و مدیریت در حال شکل گیری است و پروژه هایی مانند صنایع غذایی گهر و دیگر پروژه های اینچنینی در دام برنامه های ناکارآمد افتاده است .

  ▪️ نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی عدم تکمیل سد کمندان از سال ۸۳، عدم تکمیل باند دوم محور مواصلاتی #ازنا_اراک و تبدیل شدن به جاده مرگ را نمونه بارز بحران مدیریت خواند و گفت؛ هر وقت پیگیری میکنیم به مدیران قبلی ارجاع میدهند   ▪️وی محل خدمت مدیران را پایگاه انقلاب اسلامی و محل خدمت به مردم دانست و افزود؛  محل کار مدیران باید به محل ایده آفرینی، جذب سرمایه ،رفع چالش ها و کارآفرینی باشد .  ▪

️گودرزی به پیشینه تاریخی ازنا و جاپلق اشاره کرد و گفت؛ جاپلق و ازنا منطقه ایی تاریخی، دارای مراجع تقلید و از گذشته عالم پرور بوده است.  ▪

️وی افزود ؛ بنده به هیچکس قول پست، سمت و قراری نداده ام که اکنون من را احاطه کنند لذا دین و بدهی به گروه و هیچ فردی ندارم، وظیفه خود را انجام خواهم داد، رخوت و سستی که در شهرستان ازنا وجود دارد باید جای خود را به تلاش اشتغال و کارآفرینی بدهد . اگر مدیری تلاشگر باشد حمایت میکنم و در غیراینصورت مدیران کم کار  میتوانند بروند. 

▪️نماینده مجلس شورای اسلامی در حوزه ازنا و دورد گفت؛ به مسئولان پیشنهاد ایجاد کارگروه تسهیل و اشتغال را داده ام که مجمع نمایندگان لرستان با همکاری این کار گروه منسجم میتواند قدرت چانه زنی جذب اعتبارات بیشتر را داشته باشد  

▪️گودرزی به اهمیت قناتهای جاپلق اشاره کرد و گفت؛ لایروبی قناتهای جاپلق غربی و دریافت حق آبه سد کمال صالح تحولی در این منطقه است ازنا ۲۰۰ قنات بطول بیش از ۵۰ کیلومتر دارد. 

▪️ایشان راه اندازی دفتر نماینده ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی در شهرستان را خاطر نشان‌کرد و افزود؛  درب دفتر به روی مردم باز است در راه خدمت رسانی به مردم گرایشات سیاسی مد نظر نیست. 

▪️ در پایان آقای محمدحسن مرادی بعنوان رییس دفتر نماینده در شهرستان ازنا معرفی شد که در ارتباط با ادارات و رایزنی های حسنه اختیار کامل دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *