آیین رونمایی از نام و تمثال بلوار شهید نادری

? توسط شهرداری دزفول صورت گرفت؛

? آیین رونمایی از نام و تمثال بلوار شهید نادری با حضور مسئولین شهرستان

? به گزارش روابط عمومی شهرداری دزفول، آیین رونمایی از نام و تمثال بلوار شهید مدافع امنیت حاجی مراد نادری با حضور امام جمعه، شهردار، اعضای شورای شهر، فرمانده انتظامی دزفول، خانواده شهید و تنی چند از مسئولین شهرستان و اهالی منطقه زیباشهر صبح روز پنجشنبه ۷ آذر ماه در محل میدان زیباشهر که منتهی به بلواری مزین به نام این شهید است، توسط شهرداری دزفول انجام شد. 

?در این آیین شهردار دزفول ضمن خوش آمدگویی به حاضرین و تبریک هفته بسیج، یاد و خاطره شهید نادری را گرامی داشت و گفت: یکی از ویژگی های بارز شهید نادری اخلاق حسنه و مردمداری این شهید بزگوار بود که در برخورد با مردم بسیار متین و خوش اخلاق بود و در همه حال سعی در رفع مشکلات مردم داشت. 

? مهندس دوائی فر با بیان اینکه جهت زنده نگه داشتن یا و خاطره شهید نادری و همچنین قدردانی از خانواده این شهید، بلوار عبوری از منطقه زیباشهر به سمت سه راه شهیون و سردشت به نام این شهید مزین شده در خصوص مختصات این بلوار گفت: این بلوار به طول تقریبا چهار کیلومتر از میدان زیباشهر شروع شده و به سه راهی شهیون منتهی می شود که در مسیر این بلوار سه میدان در نظر گرفته شده که دو میدان آن احداث و بزودی عملیات احداث میدان سوم آغاز خواهد شد. 

? وی افزود: باتوجه به عرض این بلوار که یکی از عریض ترین بلوارها در سطح شهر دزفول است با تمهیدات اتخاذ شده و عملیاتی شدن این تمهیدات و کاشت درخت های بومی در مسیر ازجمله درختهای کنار اصلاح شده که در باور مردم دزفول درختی مقدس است، این بلوار به یکی از زیباترین ورودی های شهر دزفول مبدل خواهد شد. 

? شهردار دزفول تصریح کرد: امیدوارم با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا بتوانیم روحیه ایثار، شهادت و خدمتگذاری را در جامعه تقویت کنیم تا بتوانیم خدمتگذار مردم شریف و بزرگوار کشورمان باشیم. 

? مهندس دوائی فر در خصوص مشکلات مطرح شده از سوی یکی از ساکنین منطقه زیباشهر گفت: در دور گذشته شهرداری اینجانب، یکی از دلائل اصلی راه اندازی منطقه سه شهرداری رسیدگی به مشکلات مردم زیباشهر و رسیگی بهتر به این منطقه بود.

? وی در خصوص مطالبه مردم این منطقه در خصوص آسفالت خیابان ها و معابر گفت: عملیات آسفالت منطقه زیباشهر و بودجه تخصیص یافته به آن به اداره راه و شهرسازی واگذار شده است اما با این وجود بعلت اینکه شهروندان شهرداری را مسئول آسفالت می دانند و در خصوص واگذاری آسفالت این منطقه به راه و شهرسازی اطلاعی ندارند، جلساتی را با مسئولین این اداره برگزار و اعلام کرده ایم که شهرداری دزفول آمادگی دارد در این زمینه به منظور رفع مشکل شهروندان گرامی، تعامل، مساعدت و همکاری نماید.

___ ? اخبار اشترانکوه ? @oshtrankoh  ? کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *