نشست نماینده مردم دورودوازنا و فرماندار با جمعی از مدیران بانکهای شهرستان دورود

‍ ?چهارشنبه ۱۱ تیر ۹۹  

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دورود،در این نشست نماینده مردم دورودوازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: در استان لرستان آمار بیکاری بالاست و نسبت به دیگر استانها در نوسازیهای مدرن جا مانده ایم که نشان دهنده عدم برنامه ریزی و استفاده نکردن از فرصت ها و امکانات موجود بوده است.

دکتر حسین گودرزی با بیان اینکه استان لرستان در مولفه های توسعه جزء بالاترینهاست افزود: پیدا کردن حلقه مفقوده و آسیب شناسی این عقب ماندگیها بر عهده ما مسئولین است.

وی اظهار داشت: بانکهایی شهرستان کارگروهی را تشکیل دهند و در آن راهکارهایی جهت رشد جایگاه خود،گرفتن اعتبارات کلان بمنظور جذب سرمایه گذار را ارائه دهند و به ما نیز منتقل کنند.

وی اظهار داشت: ما در دورود در این مدت اندک کارگروه اشتغالزایی و سرمایه گذاری شهرستان را تشکیل داده ایم که دراین کارگروه موانع سرمایه گذاری در شهرستان شناسایی کرده و شرایط را برای سرمایه گذاران تسهیل خواهیم کرد. 

〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️ 

در این نشست فرماندار دورود با بیان اینکه بانکها نقش بی بدیلی در توسعه شهرستان ایفا می کنند افزود: از مسئولین بانکها انتظار می رود با حذف بروکراسی های اداری و بانکی و تعامل با دستگاه های اداری گام هایی در جهت توسعه منطقه بردارند.

مجتبی بیرانوند با تقدیر از زحمات پرسنل بانکها در دورود خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط بیماری کرونا در کشور و شهرستان می بایست مدیران کلیه بانکها وضعیت بانک مربوطه را کنترل کنند و استفاده از ماسک و رعایت فاطله اجتماعی در شعب  را الزامی کنند. 

وی با تأکید بر اینکه هیچ شعبه ای نباید به خاطر ابتلا شدن کارمندانش به ویروس کرونا تعطیل شود افزود: این مشکل با تدبیر مدیر بانک می بایست مدیریت بشود تا خللی در خدمت رسانی به مردم ایجاد نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *